© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 8

15 november 2015

DOSL 3 - Tivoli 2 (2-6)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een zeer doelpuntrijk duel waren wij duidelijk de betere. Het weer was net zo bedroevend als vorig jaar maar het veld was ietsjes beter. Via Marc kwamen we op voorsprong, vanuit een corner aan onze kant counterden wij razendsnel. Jaffa gaf de assist en Marc rondde beheerst af. De 0-2 ging wederom via Marc. Vinnie gaf een mooie pass op Marc die in één beweging Robke diep stuurde. Robke omzeilde de keeper en tikte de bal beheerst binnen. De harde wind speelde Dennis parten en hij twijfelde bij een hoge bal, de spits van Dosl deed dat niet en tikte de losgelaten bal koel binnen. Via wederom Marc maakten wij de derde van de dag. Een mislukt schot kwam bij Jaffa in de voeten, ook zijn schot mislukte en kwam weer bij Marc die zijn tweede poging wel binnen schoot. In de rust vertrok Marc en Fredje was inmiddels ook geblesseerd eraf gegaan. Gelukkig waren we inmiddels met 15 man, Petje was namelijk in tegenstelling Jorn alsnog op komen dagen. We begonnen voor de verandering sterk na de thee. Een schot van Petje kaatste bij Vinnie in de voeten en hij schoot hem onberispelijk binnen. Een vrije trap vanaf de zestien geschoten door Tommy was de keeper te machtig, 1-5. Ons slotakkoord was voor Dion, na een corner werd de bal terug ingebracht. Pasje stond nog in de zestien en de bal kaatste vanaf zijn sleutelbeen bij Dion in de voeten, Dion schoot de bal hard binnen. Een achterbal werd door Dennis zo in de voeten van de Lindse spits geschoten. Maar de overwinning kwam nooit in gevaar want Dosl creëerde vrijwel niets. Een dikverdiende en terechte overwinning.
2015-16 2015-16